SAĞLIKLI BESLENME ‘de ŞEKERİN YERİ YOK 

SAĞLIKLI BESLENME ‘de ŞEKERİN YERİ YOK 

SAĞLIKLI BESLENME ‘de ŞEKERİN YERİ YOK 

Gün içerisinde fazla tüketilen şeker ise kalbe zarar verdiği gibi bel çevresinde ve göbekte yağlanmalara da sebep oluyor. Şeker tüketimini azaltmak için işe kahve ve çayı şekersiz tüketmekle başlayabiliriz.

Özellikle Türk kahvesi içerken kahvenin içine şeker yerine bir miktar tarçın katmanız şeker isteğinizi büyük ölçüde bastıracaktır. Tarçın kan şekerini düzenlediği gibi tatlı krizine girmenize de engel olacaktır.

Akşam yemeklerinde tokluk hissini arttırmak için öğüne çorba içerek başlanması tavsiye edilmektedir. Akşamları az yemek için yemekten önce su ve yoğurt tüketmek de mantıklı bir harekettir.

Yemekten sonra ise içine bir çay kaşığı toz tarçın ilave edilmiş yeşil çay içmeniz tokluk hissinizin uzamasına yardımcı olacaktır. Yeşil çay zayıflama sürecince edinebileceğiniz en değerli sağlıklı beslenme alışkanlıklarından bir tanesidir.

Yediğimiz yemekler de sağlığımızı büyük ölçüde etkilemektedir. Fast food yiyecekler, işlenmiş gıdalar, gereğinden fazla tüketilen abur cuburlar sağlığımızın en büyük tehlikeleri arasında bulunuyor.

Ayrıca uyumadan en az 3 saat önce yemek yemenin kesilmesi de uzmanlarca tavsiye edilmektedir.

chef-karatas@hotmail.com
Kullanıcı Sözleşmesi